
מערכת לניהול תערוכות
EGSHOW מיועד למרכזי ירידים המארגנים תערוכות וכן למנהלי ומארגני תערוכות עצמאיים
המערכת מכילה את כלי ניהול התערוכה ומאפשר להגדיר מרגע החלטה על פתיחת תערוכה את הגדרת זמני התערוכה, בחירת מיקום התערוכה, ניהול תוכנית ריצפה לתערוכה, שיווק התערוכה, ניהול תקציבים לתערוכה, תיכנון תהליכים ומשימות למנהלי התערוכה, תיכנון זמנים פנימי לעובדי התפעול, וחיצוני למציגים בתערוכה, מכירת יחידות התצוגה לתערוכה, התחשבנות מול המציגים. קביעת מטרות רווח לתערוכה ומעקב אחרי ההתקדמות אל המטרה באמצעים גרפיים.
המערכת מאפשרת ניהול קשרי לקוחות ברמה של שיווק התערוכה, דיאלוג מול הלקוח, סגירת חוזים, והתחשבנות כספית.
המערכת מאפשרת ניהול השכרת שרותים למציגים, ניהול מלאי, ניהול הזמנות דרך אתר אינטרנט דינאמי, חיוב און ליין בכרטיסי אשראי
EGSHOW מודול
EGCRM- ניהול קשרי לקוחות
EGEM- ניהול תערוכות
 |
תיכנון תערוכות |
בחירת שטחים לתערוכה |
תכנון ריצפת התערוכה Floor Plan |
תיכנון לוחות זמנים לתערוכה |
שריון שירותים לתערוכה ממלאי האירגון |
רשימת מציגים בתערוכה |
רשימת חוזים לתערוכה |
סייוג התערוכה לנושאים |
תפקידי מציגים |
הגדרת מטרת ההכנסות מהתערוכה |
ניהול מבקרים בתערוכה |
העלאת לוגו של התערוכה |
משימות לתערוכה |
הגדרות לדף הרישום / ריכשת שירותים און ליין |
EGFP - ניהול תוכנית ריצפה לתערוכה